کال سینٹر کیا ہے؟

۔ کال سینٹرز یا تو کسی تنظیم کے اندر واقع ہوتے ہیں یا کسی اور کمپنی کو آؤٹ سورس کیے جاتے ہیں جو کالوں کو سنبھالنے میں مہارت رکھتی ہے۔ کال سینٹر اور رابطہ سینٹر میں کیا فرق ہے؟ کال سینٹرز ایک مواصلاتی چینل پر توجہ مرکوز کرتے ہیں: ٹیلی فون۔ رابطہ مراکز اضافی چینلز، جیسے ای میل، چیٹ، ویب سائٹس اور ایپلیکیشنز سے تعاون فراہم کرتے ہیں۔ ایک رابطہ مرکز میں ایک یا زیادہ کال سینٹرز شامل ہو سکتے ہیں۔ رابطہ مراکز تمام چینل سپورٹ فراہم کرتے ہیں، جو بھی چینل یا ڈیوائس استعمال کرتے ہیں اس پر صارفین کی مدد کرتے ہیں۔ آیا کوئی تنظیم کال سینٹر یا رابطہ مرکز کا انتخاب کرتی ہے اس کا انحصار اس کی مصنوعات اور خدمات، وہ چینلز جن پر وہ کسٹمر سپورٹ فراہم کرتا ہے، اور تنظیم کی سپورٹ ٹیموں کے ڈھانچے پر ہوتا ہے۔

کال سینٹر کیسے کام کرتے ہیں؟

آن لائن مرچنٹس، ٹیلی مارکیٹنگ کمپنیاں، ہیلپ ڈیسک، میل آرڈر آرگنائزیشنز، پولنگ سروسز، خیراتی ادارے، اور کوئی بھی بڑی تنظیم جو ٹیلی فون کو مصنوعات فروخت کرنے یا خدمات پیش کرنے کے لیے استعمال کرتی ہے کال سینٹرز کا استعمال کرتی ہے۔ یہ تنظیمیں CX کو بڑھانے کے لیے کال سینٹرز کا بھی استعمال کرتی ہیں۔ کال سینٹرز کی تین سب سے عام قسمیں ان باؤنڈ، آؤٹ باؤنڈ، اور بلینڈڈ کال سینٹرز ہیں۔

آؤٹ باؤنڈ کال سینٹر۔

ان کال سینٹرز میں، ایک ایجنٹ تنظیم یا کلائنٹ کی جانب سے کاموں کے لیے کال کرتا ہے، بشمول لیڈ جنریشن، ٹیلی مارکیٹنگ، کسٹمر ریٹینشن، فنڈ ریزنگ، سروے، قرض جمع کرنا یا تقرریوں کا شیڈول بنانا۔ افادیت کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے لیے، ایک خودکار ڈائلر کال کر سکتا ہے اور پھر کالر کے کنیکٹ ہونے کے بعد IVR سسٹم کا استعمال کرتے ہوئے انہیں دستیاب ایجنٹ کو منتقل کر سکتا ہے۔ آؤٹ باؤنڈ کال سینٹرز کو نیشنل ڈو ناٹ کال رجسٹری کی تعمیل کو یقینی بنانا چاہیے، ایک ایسی فہرست جس میں شہری اپنے فون نمبرز شامل کر سکتے ہیں تاکہ غیر مطلوبہ کالوں سے بچ سکیں۔ ملاوٹ شدہ کال سینٹر۔ اس قسم کا کال سینٹر ان باؤنڈ اور آؤٹ باؤنڈ دونوں کالوں کو ہینڈل کرتا ہے۔

ان باؤنڈ کال سینٹر۔

عام طور پر، یہ کال سینٹرز بیک وقت کالوں کی کافی مقدار کو ہینڈل کرتے ہیں اور پھر کالز کو اسکرین، فارورڈ اور لاگ ان کرتے ہیں۔ ایک انٹرایکٹو وائس رسپانس (IVR) سسٹم کالز کا جواب دے سکتا ہے اور اسپیچ ریکگنیشن ٹیکنالوجی کا استعمال کر سکتا ہے تاکہ صارفین کے سوالات کو خودکار پیغام کے ذریعے حل کیا جا سکے یا خودکار کال ڈسٹری بیوٹر (ACD) کے ذریعے مناسب کال سینٹر ایجنٹس یا وصول کنندگان کو کال کی جا سکے۔ ان باؤنڈ کال سینٹر میں ایجنٹ اکاؤنٹس کے انتظام، شیڈولنگ، تکنیکی مدد، شکایات، مصنوعات یا خدمات کے بارے میں سوالات، یا تنظیم سے خریداری کے ارادے سے متعلق موجودہ یا ممکنہ صارفین کی کالوں کو سنبھال سکتے ہیں۔

No responses yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.